Friday night

Överlevt dag 1. Även om den bjudit på mkt drama, haha nä inte så farligt faktiskt.
Red även Charlie en sväng, hoppade honom och denna gång hoppade jag faktiskt upp honom lite på slutet, vart ett språng på 125 och det kändes riktigt bra :D Behöver jag säga att det är typ det högsta jag hoppat ( har hoppat det tidigare med Foffisen oxå tror jag, eller 120-125) Men det kändes riktigt bra, jag litar dessutom på Charlie, jag känner han utan och innan och jag vet hur han fungerar. Så imorgon blire ett lugnt jogging pass, om jag hinner vill säga men har planerat det iallafall!

Barnen sköter sig bra, men deras kusin... ÅHHH sån bortskämd liten... nä men seriöst så åhh nä ska inte säga nå. Blir bara less.
Men i morgon blir hyfsat lätt för vi ska ta en sovmorgon, sen ska Alice rida (om jag så ska tvinga upp henne på ponnyn för börjar bli lite irriterad på att hon tjatat till sig så hon har 2 ponnyer och sedan 9 oktober har hon ridit 1 gång på en av dom... Tro mig jag har försökt få upp henne på ponnyerna! men det har alltid varit något och i morgon har hon ingen ursäkt alls!)
Sen ska Alice till Zara så då blir det ett mindre barn att ha hand om iallafall. Fast det hade gärna fått vara Harry som for...

6 dagar till mammsen & thomas kommer och hälar på :) Fast hade hellre velat fara hem till sverige å hälsat på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0