Hey, hey, hey

Red ut en sväng på vägen med Charlie, skritt & lite trav. Bara för att känna hur han var i munnen och att han skulle få känna efter hur det var. I morgon ska jag rida lite på banan och känna efter lite mera om det blivit nå bättre.
Seen red jag Storm, gjorde något jag inte gjort på ett tag. Hoppade 110 med honom xD haha seriöst har inte gjort det sedan förra hösten på Foffen?! Har ju hoppat Charlie och så men vi har hållt oss under 1 meter, någon gång upp till 1 meter med då har det varit med relaterade avstånd osv. Detta var enskilt och kan säga när jag höjde upp det till 110 så såg det stort ut... Men jag överlevde och det gick jätte bra :D Känner dock att ja börjat bli lite osäker i hoppningen igen då jag inte gör det så ofta som jag brukade när ja gick på Holmen tex. (Som jag inte kan fatta att till Sommaren är 2 år sedan jag gick ut... HUJJA VAD TIDEN GÅR?!)

Sen var det en annan sak jag tänkte skriva men det har jag glömt vad det var... fail
Nu plugg hela natten lååång!

Jack's Mannequin – Hey Hey Hey [We're All Gonna Die]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0