I think I'm running short on inspiration

Skulle precis göra mig i ordning för att fara och hämta upp Pip på skolan men Susanna ringde precis och sa dom var på vägen hem så dom kan hämta upp honom, YEEEY då kan jag fortsätta ligga i sängen där jag legat nu hela morgonen iprincip.
Men ska jag vara ärlig så tycker jag att jag förtjänar det för har jobbat bokstavligt talat hela helgen, sedan tror jag att jag fått mig en lättare hjärnskakning eller nå. Råååkade slå huvudet i en dörrkant i gårkväll och mitt huvud bokstavligt talat snurrade runt efteråt, såg typ stjärnor xD


Har väldigt mkt bildbrist kan man säga. Men så fort mamma kommer så kan jag lova då kommer det bli maaaaassa bilder! Har redan planer på vad vi ska göra när dom kommer:) Det innefattar shopping, dublin, halloween, förhoppningsvis dressyrtävling osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0