I want to thrive not just survive

I'm always close but I'm never enough
I'm always in line but I'm never in love
I get so down but I won't give up
I get slowed down but I won't give up



Denna vecka har varit väldigt... för mig konstig. Red Charlie & Storm i onsdags och det är allt. Måndags va jag helt död, tisdag körde jag Alice till tandläkaren sen orkade jag inte, onsdags red jag, torsdags så gick hela morgonen åt helvete sen fredags så va hästtandläkaren ut så alla vilade i dag.
Charlie ska dessutom vila till på onsdag pga av att vi fick göra rätt mkt på han. Tror vi hittade orsaken till inte mina problem men min känsla. Återstår att se på onsdag dock.
Frågan va ju bara hur jag ska kunna låta bli åh rida han ända tills dess?! Åhh men i veckan får jag väll rida Bella & Storm lite då.

Så vad som hände med ridningen i veckan vet jag inte. Men tror detta är rekord nu... 3 dagar utan ha suttit på en häst var gode länge sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0