I won´t let you go

Hujja vilken underbar helg! Naat. Legat med nackspärr sedan jag vaknade kl 9 i går morse. Kunde knappt ta mig upp i sängen för så fort ja rörde mig kändes det som om nacken skulle gå av typ. Tyckades efter ca en halv timme ta mig ur sängen sen plåga sig ner 40 trapp steg för att de Susanna om nå smärtstillande och en värme grejj runt nacken. Så jag spenderade heela lördagen i pyjamas (Y) Det vart bättre mot kvällen för först kunde jag inte ens ha huvudet rakt och nu gör det bara ont när ja vrider det för mkt åt höger. Kan inte heller riktigt tippa ner huvudet för det tar emot för mkt. GREAT

Så har inte gjort något alls i helgen, inte ridit eller gymmat eller nå. Känns förtjävligt!
Tur ja va in till Whitewater i fredags för lite shopping (aa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0