Perfektionist?!

Dom tidigare veckorna jag gjort närvaro raporterna på skolan har jag fått 100 % rätt (ska jag säga att detta inte är betygssättande? xD) Men åhh i dag hade jag 1 fel... så fick bara 90%, vart väldigt besviken... Men det spelar ju egentligen ingen roll? För det är inte betygssättande men ändå bryr jag mig... När vart jag en sån perfektionist?!

Nä nu ska jag börja på uppgiften som faktiskt är betygssättande åh hoppas jag får 100% på det istället!


Kom på vad jag skulle skriva, har fått en plats på Hesseträningarna till nästa termin igen :) He gäller åh va ute i tid ;) haha Nä men ska bli skönt åh få någon åh träna för igen och Foffen & jag behöver hårdträning efter dessa månader off. Helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0