I don’t wanna play these games anymore, Tired of watching you walk out the door

Seriösa sömn problem. Andra natten i rad som jag inte kan sova nu. Aja passar på att göra ingenting när jag ändå inte kan sova.

Var och gymade i dag, kände inte av nacken nå när jag tränade även om ja gjorde dom vanliga arm, axel osv övningarna, kände faktiskt ingenting då. Nu känner jag dock igen men aja. Om jag inte skulle rida/träna osv varje gång jag hade ont någonstans skulle det nog sluta med att jag red eller tränade 1 dag per år så.

Hur som helst lite planer för oktober månad. Nu på söndag har Alice hunter trials med bägge ponnyerna(galet med tanke på hur lite hon rider dom... men aja inte mitt beslut, kan säga att den ena ponnyn kommer nog inte komma runt) söndagen efter det så eventuellt åker jag och antagligen peter eller susanna ut på nån hunter trial(om inte barnen har något dom ska göra)
Helgen efter det så blire passa barnen från fredag eftermiddag till måndag då Susanna & Peter åker iväg till Sverige, det var nå med hela begravnings grejjset med hennes pappa så.
Sedan sista helgen i Oktober så kommer min mamma & hennes kille vara hära, hoppas ändå på att kunna åka på dressyrtävlingen som är då(men tvivlar på det då dom firar halloween typ samma dag så, och tydligen äre gaanska stort. Enligt wikipedia så kommer halloween ursprungligen från Irland)

Förutom att helgerna är fullproppade med saker så kommer veckorna oxå vara det, suck.
Kan säga att jag skulle göra såå mkt för att få åka hem när mamma kommer. Fattar inte att jag lät dom boka resan för nu blir det ett till hej då och jag vet redan att jag inte kommer fixa det igen.

Tyler Ward & Justin Reid – All The Wrong Place (feat. Eppic)



Oktober förra året...
Vimse som jag red hela sommaren typ for hem den månaden förra året, red lilla Kolya mkt (saknar ju faktiskt den lilla vita saken) och red en hesse kurs på den lilla vita saken oxå, (foffen krympte i tvätten x) och vart lite blekt...), taggade min första riktiga lokala hopptävling med Foffisen men slutade med att jag gjorde min sista hoppträning på han istället då han sen fick skadan.
Pluggade vääldigt mkt körkort den månaden, berodde på att jag skulle ha teori provet & uppkörningen i början på november.
Bodde väldigt mkt i björns och sedan hade man en väldigt rolig kväll på farmen på halloween helgen och en massa andra spåårade fester med underbara människor:) Det var förra året och just nu känns det som att det var i ett annat liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0