Love is dangerous

Dagarna rullar saaakta frammåt!
Träffade en annan Aupair här i dag, från tyskland. Hon bort typ 5 min här i från. Den famlijen har oxå hästar, på sätt och vis(komlicerat men det är typ veterinär klinik osv där) och hon är oxå dressyrryttare x) haha Väldigt trevlig i allafall, så har ätit, strosat runt på stan åh så. Trevligt!
Hur som helst nu ligger jag och kollar på lägenheter & möbler som jag vill/ska ha! Seriöst. Vill ha en fiiiin lägenhet! Vet vilken lägenhet jag vill ha oxå... ska bara få den, det var ju de...

Charlie denna vecka har gått riktigt bra, har testat något nytt(värma upp han på ett annat sätt) och det tycks passa honom utmärkt. Galoppen blir så mkt rundare och inte så där kort och "studsig" som han har en tendens till att bli. Traven blir oxå så mkt mera reglerbar och jag får verkligen kontakt med munnen, han kan bli lite hmm ja att han inte riktigt tar stöd på min tygel utan det blir så lätt glappande kontakt vilket det har lätt för att bli. Utan han jobbar på bakifrån och nä väldigt bra känsla. Visst har jag haft den känslan på han tidigare men nu har det varit alla dom senaste dagarna så det känns som dom bättre dagarna blir oftare & oftare iställlet för dom dåliga.
Bilder från första tävlingen med Charlie(mars):

Bilder från senaste tävlingen(September)

Kommer allt sakna Charlie när jag åker hem. Fast jag vet ju att där hemma så väntar ju "min" foffis <3


För övrig så är min kära lilla Iphone nu totalt världelös. "hemknappen" har ju inte funkat på ett bra tag så har behövt stänga av den för att gå in på en app. Men när jag är här använder ja den ändå mest som väckarklocka & lyssna på spotify. Problemet är ju bara nu att man kan bara vara offline 30 dagar på spotify sen måste man online åh blablabla, Nu har dom dagarna gått... och för att komma online måste jag in på inställningar, gå in på nätverket sen byta app. Det är där problemet kommer. Det går ju inte!! Måste stänga av den och då tappar jag internet uppkopplingen. He är underbart och jag kan inte levea utan musik!! Bokstavligt talat... det går inte?! Så snälla döda mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0