Where I belong

Japp, helgen kommer bli min död!
Susanna & Peter åker Fredag morgon till sverige och kommer hem måndag.
Harry & Luna(barnens ena kusin & hund) kommer torsdag väll till måndag att sova hära (pga susannas syster åker ocå till sverige för det är med susannas pappas aska osv, hennes andra 2 barn sover dock på andra ställen så tur!)
Pip har hockey träning på söndag i naas som jag aldrig varit på...

+ är att Alice drar till Zara åh sover lördag eftermidag till söndag någon gång, så beöver inte köra henne på söndag till hennes Hockey match!

Förutom det så måste jag dressyra med Charlie & helst rida Bella, sen mocka stall & fixa med hästarna osv osv osv. (Bara lördag & söndag mocka) Sen har vi ju allt annat basic som vanligt.

Ett plus är att jag kommer få mera pengar för jag passar Harry & Luna oxå (Y)


Just nu funderar jag på morgondagen... Men borde plugga, ligger lite efter och i helgen kommer det inte bli nå plugg det är ett som är säkert...



Sen jag vill hem, hem, hem!!
Men ser ut åh bli vid jul... tyvärr... Hade verkligen velat åka hem iallafall början på December men problemet är ju bara att Peter kommer behöva vara ännu mera på jobbet i December för hans maneger på hans typ hmm vi kan kalla det Dagis för jag vet knappt vad det är, går på mamma ledighet och ja då måste han vara där 24/7. Vilket jag tycker han redan är men men... Och ja Susanna jobbar ju. Det stora problemet är dock att barnen får jullov den 22 december... 2 dagar innan jul vilket kändes väldigt väldigt jobbigt & det känns väldigt väldigt länge dit... för länge.

Switchfoot – Where I Belong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0