Hemlängtan...

Varför är detta så jobbigt, åhh. Har latat mig nu hela dagen, famlijen är nere där hennes pappa bodde åh tömmer lite, pip är hos en kompis men kommer hem om drygt en halvtimme. Själv längtar jag hem... måste försöka säga att jag vill hem... men det går verkligen inte.
Trvis super här men längtar verkligen heeeem, helst av allt hade ja nu velat åka hem med mamma när hon kommer men det är drygt 1 månad dit åh dom kommer inte hitta någon ny tills dess. Sedan så har dom super fullt upp nu... dessutom så kommer en på Peters företag börja sin mamma ledighet i december = han är på jobbet 8-halv 7/7...
Detta är ju bara helt fucking jävla toppen!

Just nu hade ja gjort väldigt mkt för bara få vara hemma en helg eller nå. Åh vad kul det skulle vara.
Ångrar inte att jag for hit. Det vart bara väldigt jobbigt att fara hem i sommras... se hur kul alla där hemma har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0